СИНЕРГІЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ, ЮРИДИЧНОЇ ТА ІНСТИТУЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ УСПІШНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА У ВИЩІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • О. О. Воронятников
  • T. O. Kostiuk

DOI:

https://doi.org/10.32782/klj/2021.1.11

Ключові слова:

міграційний процес, державне управління, вища освіта, інтернаціоналізація вищої освіти, Україна

Анотація

Через те, що Україна одночасно є країною походження, призначення та транзиту мігрантів, територією різного масштабу, характером та переносом міграційних потоків, представляється важким забез- печити загальне надійне державне регулювання у сфері міграції. Рішення вимагає комплексного та систе- матичного підходу. Серед усіх факторів, що впливають на державне управління міграційними процесами, головним є його правове підґрунтя. Питання впливу університетської освіти на залучення іноземного капі- талу (у різних формах) для прогресу нації представляє найбільший інтерес у цьому опитуванні. В академічних публікаціях про державне управління традиційно наголошується на теоріях або меха- нізмах управління та управління. Значна частина дослідників розглядає актуальні питання за секторами системи державного управління. Але в наш час суспільний розвиток потребує багаторівневого вирішення із залученням різних галузей, що забезпечують синергію адміністративного, управлінського та інституційного потенціалу держави. Подібним чином надійне державне управління в одній галузі сприятиме підвищенню деяких інших галузей, і це підкреслює необхідність належної кваліфікації, компетенції та досвіду політиків та державних адміністраторів. Справді, у цій роботі ми проводимо аналіз взаємозалежності міграційних та освітніх процесів з пильним розглядом спільного впливу на розвиток інших секторів суспільного життя. Доведено, що існує причинно-наслідковий зв'язок між освітніми процесами, законотворчістю та діяльністю державного управління в рамках моніторингу та управління міграцією. Синергія зусиль державних органів формує їх імідж, привабливість для іноземців і, отже, економічне зростання. Таким чином, міждисциплі- нарний аналіз складної сукупності сил призвів до того, що необхідна адекватна міграційна політика для забезпечення ефективності політики інтернаціоналізації, відродження національної економіки, збереження управлінського потенціалу держави.

Посилання

De Wit, H. (2012). Student mobility between Europe and the rest of the world: Trends, issues and challenges. In A. Curaj, P. Scott, L. Vlasceanu & L Wilson (Eds.), European higher education at the cross roads: Between the Bologna Process and national reforms (pp. 431-439). Dordrecht: Springer.

Findlay A.M., King R., Smith F.M., Geddes A., Skeldon R. (2012). World class? An investigation of globalization, difference and international student mobility. Transactions of the Institute of British Geographers, 37, 118-131.

Holovatyi, M. (2014). Multiculturalism as a means of nations and countries interethnic unity achieving. Economic Annals-XXI, 11-12, 15-18.

Holovatyi, M. (2015). The state and society: The conceptual foundations and social interaction in the context of formation and functioning of states. Economic Annals-XXI, 9-10, 4-8.

Kostiuk, T. (2016). Higher Education to Export: Requirements of Internationalization to the Public Administration System. Public Administration: Improvement and Development, 1. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1296.

Kostiuk, T. (2016). International academic mobility: current and perspective issues in the field and public administration. Public Administration: Improvement and Development, 10. URL: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1298.

Kostiuk, T. (2018). Differentiation of approaches to the determination of student mobility/ migration phenomenon in educational and scientific discourse. The State and the regions, 4(64), 82-86.

Madge C., Raghuram P., Noxolo P. (2009). Engaged pedagogy and responsibility: a postcolonial analysis of international students. Geoforum, 40, 34–45.

Mosneaga A, Winther L. (2013). Emerging talents? International students before and after their career start in Denmark. Population, Space and Place: this issue.

Parey M., Waldinger F. (2011). Studying abroad and the effect on international labour market mobility: evidence from the introduction of Erasmus. The Economic Journal, 121, 194–222.

Teichler, U. (1997). The British involvement in European higher education programmes: Findings of evaluation studies on Erasmus, Human Capital and Mobility and Tempus. In The Thirtieth Anniversary Seminars (pp. 39-64). London: Society for Research into Higher Education.

Teichler, U., Ferencz, I. & Wächter, B. (Eds.) (2011). Mapping mobility in higher education in Europe. Volumes 1 & 2. Bonn: Deutscher Akademischer Austauschdienst.

Teichler, U. & Janson, K. (2007). The professional value of temporary study in another European country: Employment and work of former Erasmus students. Journal of Studies in International Education, 11 (3/4), 486-495.

Teichler, U. The impact of temporary study abroad. URL: http://www.eurosla.org/monographs/EM04/Teichler.pdf.

Svyrydenko, D. (2014). Academic Mobility: The Answer to the Challenges of Globalization. Kyiv. 2014.

Zyzhko, T. (2010). Academic mobility as an objective condition for the development of university education. Bulletin of the Institute for the Development of the Child. Series: Philosophy. Pedagogy. Psychology: Collection of scientific works, 10, 6-10.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Як цитувати

Воронятников, О. О., & Kostiuk, T. O. (2021). СИНЕРГІЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ, ЮРИДИЧНОЇ ТА ІНСТИТУЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ УСПІШНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА У ВИЩІЙ ОСВІТІ В УКРАЇНІ. Київський часопис права, (1), 72-77. https://doi.org/10.32782/klj/2021.1.11

Номер

Розділ

АДМІНІСТРАТИВНЕ, ФІНАНСОВЕ, ПОДАТКОВЕ ПРАВО